Повідомлення про зміну правил реєстрації місця проживання

З 4 квітня 2016 року змінилися правила і процедура реєстрації місця проживання

Постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №207 затверджені нові Правила реєстрації місця проживання та Порядок передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру.

Відповідно до вказаних Правил, реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування здійснюється виконавчим органом сільської, селищної або міської ради, сільським головою (якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не створено) на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради.

Óêðàèíñêèé ïàñïîðò

Протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання громадяни України та іноземці чи особи без громадянства, які постійно або тимчасово проживають на території України, повинні звернутись за місцем нового проживання до органів реєстрації та зареєструвати його. Після народження дитини батьки або інші законні представники зобов’язанні зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців.

Реєстрація або зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи здійснюватиметься в день подання документів. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання.

Реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою.

Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

1) заяву;

2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;

3) квитанцію про сплату адміністративного збору;

4) документи, що підтверджують:

- право на проживання в житлі (наприклад, ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення в житлове приміщення і т. п.);

- право на перебування або взяття на облік у спеціалізованому соціальному закладі, установі соціального обслуговування та соціального захисту особи, – довідка про прийняття на обслуговування в установі, закладі (для осіб, які перебувають на обліку в цих установах);+

проходження служби у військовій частині, адреса якої вказується при реєстрації, – довідка про проходження служби у військовій частині (для військовослужбовців, крім строковиків);

5) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);

6) заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи (в разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно зі зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).

У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Забороняється вимагати для реєстрації місця проживання особи інші документи.

Як і раніше, відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання у паспорт у вигляді книжечки будуть вноситись шляхом проставляння відповідного штампу. У паспорт у формі картки така інформація буде вноситись до безконтактного електронного носія, який імплантовано у документ. Окрім того, ці відомості вноситимуться до Єдиного державного демографічного реєстру.

Читайте также: